• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hitta.se otroligt nu ser man hur dom bor ....

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Jag hänger ju även på sajten www.nordicaudi.com och där var det en kille som sa att nu kunde man gå in på www.hitta.se och se hur man bor .

Denne killen bor på Frösön/Östersund och då det kommenterades över en gammal fin PV så blev jag ju nyfiken också så jag gick dit och såg då även att det stod en husbil med ett HBKmärke på .

Det är lite "sjukt" att man kan sitta och hitta så mycket på internet med tanke på all kriminalitet som finns alla regnummer finns med och allt är tydligt och bra skärpa .

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: hitta.se otroligt nu ser man hur dom bor ....

Håller helt med dig Bengt Åke. Blev helt nöjd för vi har ingen husbil på gården.

Kanske en del sanningar kommer fram nu om det står "fel" bil på gården när den andra parten är på jobbet. Brevbäraren kanske.................:wideeyed:

F

F.d. 10115

Guest

Fast bilderna måste vara några år gamla..

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Dom bilder som är tagna hos oss i Uppsala är tagna strax före skolavslutningen i år. Syns på våra syrener.

J

Jarn

Guest

Jag har bara husbilen hemma på min garageuppfart någon dag före och efter en resa.

Här har de prickat in när både husbil och personbilen står där.

Bör vara i början av juli -09

F

F.d. 10115

Guest

Bilden på vårt hus är ungefär 3år gammal eller mer.Man ser en mack som är nedlagd och riven sen tre år och granntomten är skog innan jag gjorde grusplan där för två år den. Men det är faccinerande att man kan se ändå...:)

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2025

Detta gäller endast i ca 30 städer i Sverige ( gatubild) och Emmaboda är inte med bland dom.
Bild på vårt hus i Borås togs också på försommaren.

Bernt

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022

Jo. Det stämmer de har varit efter midsommaren,det ser jag på min bild efter noggrann
granskning.Jag snokade i 360 grader ,desto bättre det går ej att läsa reg. nr eller reklam på bilar ,så eventuella tjuvar har inte tillräcklig info.

Perrovski

M&J-H

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
2376
Medlemskap
2025

Hej.
Hos oss har dom åkt förbi mellan den 24/9 - 30 /9.
Vi hämtade våran hobby husbil den 24/9 och den står på parkeringen.
Våran andra husbil stog på Hydromacken på Ekhagen under några dagar i Augusti-september den syns också.
Jan Erik

M&J-H

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
2376
Medlemskap
2025

Det är inte bara under Hitta.se som man kan se gatubilder.

Jag fastnade i Google Earth.
Kollade runt lite på platser som vi besökte under semestern 2009 och jag hittade våran husbil på parkeringen i Ribe Danmark.
Nämnas kan att det stod en annan bil med HBK märke på.

Jan Erik

Toppen