• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

High Chaparral camping och ställplatser

F

F.d. 53014

Guest
Hej alla!

Vi skall köra till High Chaparral med barnbarnet och nu ser jag att det går inte att boka camping där när de har temahelger. Är det någon som kan ge oss några tips om camping och ställplatser i närheten eller hänvisning till tidigare inlägg.

Tacksam för svar

Kerstin

F

F.d. 3983

Guest
Sv: High Chaparral camping och ställplatser

Hej. Välornas camping söder om Gnosjö borde fungera om det finns plats, är max 10 km från High Chaparall. Du hittar deras hemsida här:Caravan Club of Sweden

Hälsningar
Janne

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej Kerstin

Jag tror inte det brukar vara några problem med att få plats på campingen även om det är temahelger.

Ca 5 km från HC mot Hillerstorp ligger Ågårds lantgårdscamping. 10 km från HC åt samma håll ligger Flatenbadets camping. Dessa campingar är dock relativt små.

Ett litet tips är att gå in på HBK husbilsplatser och den kommun du är intresserad av. Där finns de flesta campingarna med, både f-campingar och SCR-campingar.

Mvh / Per

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025

Vår camping är så stor + att vi har reservområde att ta till så du behöver inte vara orolig för att det inte ska finnas någon plats.
Välkommen till vilda västern =)

Toppen