• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

High Chaparal

Fam Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Hej! Funderar på om vi ska åka på träffen med våra barn som är under 5 år eller om vi ska åka själva. Är det någon som kommer att ha med sig sina barn i den här åldern?

F

F.d. 1825

Guest
Sv: High Chaparal

Hej på er.
Våra barn är 9 och 12 år och de har hitills åkt med oss på alla träffar vi varit på och det har fungerat jättebra. Fast på de flesta träffar har de varit de enda barnen men de har hittat många nya vänner ändå. Och ett ställe som High Chaparal är jättekul för barn så jag tycker att ni kan ta med er dem.
MVH Ramona

I

Ice-Man

Guest
Sv: High Chaparal

Antar att det blir som det brukar för vår del; dottern som är 12 följer med och sonen som är 16 följer med halft motvilligt. Ibland överraskar äldsta sonen och tar med sig flickvännen på våra "utflykter".

Toppen