• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hianders

F

F.d. 29841

Guest
Hej
Har Ni varit ute med HB? eller är det fortfarande snö i Avesta trakten.
Vi har haft tur med vädret här i Luxemburg, sol hela tiden och varmt i onsdag hade vi 20 grader.
Har hittat en väldigt fin camping bara 5 min från där vi bor i Alzingen. välordnad verkar det vara.
Såg genom trådstaketet att det stod en Svensregistrerad HB på campingen.
Varje plats har en väl markerad yta med en låg häck som markera "min" plats.
Skulle in och kolla men blev stoppad av vakten.
Glöm inte V75.
/Vidhem på resa.

H

hianders

Guest
Sv: hianders

Jag mejlar dig separat!!

Strålande sol just nu, plus tre grader (än så länge). Det har varit minusgrader inatt. Nu äntligen ser vi fram mot vår!! Snart snart är all snö borta.

fru hianders/Inger

Andiamo

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4180
Medlemskap
2025

Hej
En riktigt härlig plats ni är på vi har bott på campingen hösten 2009 då den ligger nästgårds från vår son och sonhustru och inte minst vårt första barnbarn som bor i Luxembourg.

F

F.d. 29841

Guest

Hej Anders
Ja vet att Grabben bor i Alzingen Nicklas sa det; han har flyttat till Fentange det är ju bara gångbron över bäcken så är jag vid campingen,
Nicklas har tydligen mött Stefan när han varlit ute och cyklat.
Vi står med HB på parkeringen utanför där N bor.
/Vidhem på resa.

Toppen