• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hemtjänst HBK

D

Deleted member 11118

Guest
Läser varje dag det mesta på forumet. Svar finns till 99,5 % på allt och hur man skall fixa till det. Men jag och andra som inte kan fixa till det för jag/vi är totalt otekniska och skulle jag/vi göra något blev det fel. Vet av erfarenhet och av hustruns suckande, nu har jag fixarförbud på hem och husbil.

När kan man beställa hem en HBK:are att hjälpa till med att fixa i husbilen om man behöver hjälp. OBS ej tvätt, vaxning eller städning det klarar jag av. Kanske en affärsidé eller.............

F

F.d. 14497

Guest
Sv: Hemtjänst HBK

hej
Det är bra att detta tänket har kommit igång.

Vi är ju ett antal HBKare som befinner sig under vinterperioden nere i Santa Pola, Spanien.
Och vårat stora problem är hur vi skall få hemtjänsten att inse att vi är av stort behov av färdtjänst, till och från och till....

På Bahia camping har dom sk. golfbilar, en sådan hade varit OK.
Det vi inte kommit fram till, är färgen på golfbilen, skall den vara metalic, och färg, eller med strips på sidorna ??
Kanske skall länma denna fråga till färdtjänsten??
Har någon ideèr om hur man går vidare, så hör av er..........

................................// lowelowe och Ante :dog:

Toppen