• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hemma igen....

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Hemma igen efter mer än fyra månaders övervintring i Portugal och Spanien. Van vid priserna där fick vi närmast en chock när vi checkade in på Sibbarps camping i Malmö. 435 kr/dygn och då ingår inte duschen.... Är det rimligt?

Stannar i alla fall ett par dagar eftersom vi ska fira Kents 70-årsdag imorgon. Hela Malmö firar förresten, en del säger att det är för melodifestivalen men jag tror dom firar Kent!

/Babsan

H

hianders

Guest
Sv: Hemma igen....

Välkomna hem och Grattis Kent på födelsedagen!!!

önskar

hianders/Inger & Hasse

:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:

F

F.d. 52943

Guest

Hemma igen efter mer än fyra månaders övervintring i Portugal och Spanien. Van vid priserna där fick vi närmast en chock när vi checkade in på Sibbarps camping i Malmö. 435 kr/dygn och då ingår inte duschen.... Är det rimligt?

Stannar i alla fall ett par dagar eftersom vi ska fira Kents 70-årsdag imorgon. Hela Malmö firar förresten, en del säger att det är för melodifestivalen men jag tror dom firar Kent!

/Babsan

Förra sommaren firade hela Miami vår bröllopsdag med fyrverkerier och fester. Funderar på att åka dit igen den 4:e juli och se om vi får samma fantastiska mottagande när vi inte firar ett jämt decennium...:twitcy:

L

Lärkan 321

Guest

Häftigt ...
Kent måste bli överlycklig över att halva Europa kommer att sjunga för honom på den stora dagen. Det blir svårslaget. Önskar honom en riktigt bra dag.:)

F

F.d. 55338

Guest

/Babsan

:music-icon::music-icon:GRATTIS:music-icon::music-icon:Kent på 70årsdagen!!!!! Idag blir det väl en "skogaholmare" med grädde nu när ni äntligen har fått svensk mark under fötterna.
Ja just det, vill påminna dig om att nu är du mellan 70 o 80, ack vad åren går!!!
Många grattis från oss Lizzy o Ove. :bye::msn_beer::msn_gift:

Toppen