• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hemma hos mig

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Jag tänkte att visa hur det ser ut där jag bor. Det skulle var kul att se hur ni andra har det i er omgivning.

Här kommer några bilder som jag tog i går hemma hos mig. Bilderna har inte ändrats eller manipulerats förutom bildstorleken.
Bilderna är tagna med en Nikon 3Ds/ 105mm/2.8 Micro/Macro förutom kvällsbilden som är tagen med 24-70/2.8.
Sensorn rengör jag med Jiff-fönsterputs och bomulstussar samt en mikrofiberduk från optikern som sitter runt pekfingret. Så var inte blyg och rengör själv. Ytan är bara glas som tål väldigt mycket!

UDO_2385-1.JPG

UDO_2388-1.JPG
Bryggan och katamaran-flottan

UDO_2392-1.JPG

UDO_2332-1.JPG
I kvällssolen vid solnedgång

Senast ändrad:
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Hemma hos mig

Jag har nyss börjat fota lite på skoj. Jag har en Canon EOS 500 med Sigma 70-300 objektiv med Macro. Grönskan, knopparna och blommorna kom på några få timmar igår. Jag bor inte vid någon sjö, men har 300 m till centrum åt väster och skogen direkt i tomtgränsen åt öster. Våran ekorre har ätit tillsammans med fåglarna vid fågelbordet i vinter och nu funderar han på vart det tagit vägen. Mvh Matts Torebring

Bilagor

• IMG_0882.JPG
    IMG_0882.JPG
    3,3 MB · Visningar: 3
  • IMG_0808.JPG
    IMG_0808.JPG
    2,5 MB · Visningar: 3
  • IMG_0865.JPG
    IMG_0865.JPG
    2,6 MB · Visningar: 2
  • IMG_0782.JPG
    IMG_0782.JPG