• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hemlös!!!!!!!!

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Jag renoverar bodelen i en gammal Pilote 470. Var ikväll fullt upptagen med att försöka ta bort mattan på golvet när plötsligt mitt "båthus" i vilket bilen är parkerad bara försvann 30 m söderut--snopet, men det blåser ordentligt just nu.
Sitter inne i huset och tycker synd om mig själv för detta merarbete som komma skall. Tar en iskall pilsner till tröst-bra att ha något att skylla på för denna ynnest.
Trevlig kväll
Bror
:twitcy:

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Sv: Hemlös!!!!!!!!

Hej alla,
jag är mycket imponerad av att runt 200 kollat detta och bara ett förstående svar.
Jag förstår nog.
En hade medlidande över det extra arbete det för med sig och den medföljande försening av det vikigaste - få fart på husbilen --och resten av er tycker att han kan skylla sig själv som inte förankrat "båthuset " tillräckligt väl för att utstå 20 -25 sekundmeter och alla ni har RÄTT! Även min fru!! Trots att jag förankrat efter alla konstens regler
// Bror

:music-icon:

F

F.d. 1082

Guest

Även vi vet vad det vill säga."förlorade en båtplats 1986,visserligen p.g.a brand.Men ändå.

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Detta är absolut ingen katastrof bara mera arbete som kunde kommit renoveringen av husbilen tillgodo
Nu åker jag väl på att göra en riktig carport Puh!
// Bror

Toppen