• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Helnöjd efter affär med HUSBILSKUNGEN

Nisse & Agneta

HBK Medlem
Kommun
Herrljunga
HBK-Nr
944
Medlemskap
2025
Hej på ER.

Vill bara tala om att efter den affären med HUSBILSKUNGEN i Göteborg är vi helnöjda.

Det har gått några månader nu och vi har kunnat pröva hans snack om hur bra han kunde fixa till om vi fick besvär med något. Det saknades en del detaljer vid leveransen som skulle ordnas efter (desa hade inte någon speciell betydelse) de har anlänt, vår panel till ALDE-pannan funkade så där 2 veckor efter komm en ny (den NYA-panelen) utan extra kostnad,annars inga problem med bilen.

Såsom jag har blivit bemött av Örjan Nordling HUSBILSKUNGEN så kan jag bara säga att, göra affär med han var ett nöje.

Hälsningar
Nils-Åke

F

F.d. 50037

Guest
Sv: Helnöjd efter affär med HUSBILSKUNGEN

Hej !
Vill bara hålla med Dig Nils-Åke. Vi fick vår husbil levererad i augusti av Husbilskungen ( Örjan) och kan säga att vi har fått en mycket bra hjälp både före och efter köp. En proffisionell genomgång av Örjan och hans verkstadskille vid leverans. Så vi kan varmt rekommendera företaget. Sen var det ju inte fel att man kom undan med ett litet billigare pris.
Kenth & Susanne

Toppen