• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Helgtur

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025
Gokväll

Tänkte oss en liten helgtur till kusten i helgen som kommer, någon som känner till snöläget på Getterön, undras?

Hejs

Claes 105

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Sv: Helgtur

Hejsan
Vi tänkte också ta en helgtur men vet inte vart ännu söker efter var solen skall vara på lördag:rolleyes:men kanske det kunde bli Getterön skulle tro att det har tagit en del på snötäcket denna dagen och natten som kommer.

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Morning vänner.
Tror det är OK nu, jag fassnade där för två veckor sedan men dat har ju tinat sedan dess, jag kör nog neråt halmstad, någon som har tipps om bra platts? Är Ranarpsstrand fri från snö?
MVH KEJO

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej!

Det är garanterat snöfritt på Ranarpsstrand. Däremot kanske det är lite löst i gruset pga
tjällossning.Sndjup - SMHI | SMHI

Önskar alla en trevlig helg.

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025

Hejsan på er vi har nu anlänt till Svanshalls Ställplats och kopplat in oss på el....verkar ju bli soligt i morgon Lördag vad de har lovat nu i vart fall.
Våren har verkligen kommit långt här nere må jag säga...
Ha en bra helg på er

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Lägesrapport från Ranarps strand. Här är inget problem med underlaget men väderläget är sämre. Dimman kryper allt närmre och det har småregnat ett par timmar. Det är bara vi och HBK 911 som står här just nu. /Jeanette

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Solen skiner i Askersund (+9) och här trängs vi bara med änderna som gärna låter sig smaka av lite överblivet bröd.

Toppen