• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hejsan, hejsan från en ny medlem

F

F.d. 410

Guest
Oj oj vad mycket läsvärt jag har hittat på Husklubben.se! Det gick inte att motstå frestelsen att bli medlem. Vi som inte ens har någon husbil! - men vi letar för fullt så den är nog inte långt borta. Med alla råd och tips jag hittar här så blir man ju lite av expert när man skall söka den, för oss, optimala bilen. Just nu finns 342 bilar till salu på blocket (privata) och 1.611 (inkl. företag) så det finns att välja på. Vi vill dock hitta, om inte en ny, så nästintill.

Barnen har lämnat oss för länge sedan och snart börjar det nya livet med 100% fritid, något som vi verkligen ser fram emot.

Finns det inte dom som kör ner till Spanien i nov/dec och bor där framåt mars? Det är väl en variant vi funderat på för att slippa vintern här.

Efter att seglat runt i Östersjön i 25 år, åkt motorcykel i Sverige och Norge i 10 år, har vi nu bestämt oss för att det skall bli husbil. Det verkar mysigt och kan ju kombineras med andra intressen, som för oss bl.a. är att spela golf, vilket jag förstår att många ägnar sig åt inom Husbilsklubben. Ser fram emot att träffa ny golfare på golfträffar under året. Gäller även min hustru, hon är galen i golf, galnare än mig.

Som boende i Västervik har vi en underbar skärgård att fara runt i, så det blir en hel del fiske och slappande i solen under sommaren också.

Hälsningar
Anders & Ann-Christin

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Hejsan, hejsan från en ny medlem

:music-icon:Hej och Välkomna till Husbilsklubben.se :music-icon:

Hoppas att ni ska trivas i och med gänget här på sidan och i klubben
Får passa på att önska er "Lycka till" med Husbilsköpet

:music-icon::music-icon::music-icon:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej

Hjärtligt välkomna till Husbilsklubben skall ni vara!

Hoppas ni kommer att hitta något som passar er. Lycka till!:)

Mvh / Per

F

F.d. 410

Guest

Tack så mycket!

Ragge 358, Kingen, Per & Camilla, Monica & Kurt och Bonzo

Hoppas vi träffas vid tillfälle.

Anders

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55287

Guest

Hej och välkomna!

Roligt att se någon mer från Västervik i klubben.
Hälsningar

Leena och Kaj

Toppen