• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Heja Sverige

BEN111

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
3198
Medlemskap
2025
Det framgår inte vilken idrott det handlar om men man verkar i alla fall inte bekymra sig om trängsel och covid-smitta.
Sverige blev europamästare i handboll i söndags. Spelare o ledare lever o vistas i en bubbla före o under turneringen. De testas varje dag av medföljande läkare. Ev smitta har inneburit att spelare o ledare fått vara i karantän ett antal dagar. När det gäller publiken har ungerska myndigheter godkänt publik under turneringen.

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025
Vilka grabbar vi har :applaus::applaus::applaus::applaus:
Ser att du lyckades fånga mig o frugan ! Vi var 10 kompisar som åkte ner onsdag-måndag. sjuk stämning både på arenan och puben som var bokad av Svenska handbollsfans.
Vid ankomst till den nybyggda arenan blev man dirigerad över till fotbollsarenan tvärs över gatan där man fick registrera pass + covidbevis. Sen fick man ett armband som gällde som bevis under alla matcherna. Fanns inte en chans att komma in utan det. Inne på området var det krav på FFP2 mask så fort man lämnade sin sittplats.

Bilagor

• Handboll.jpg
    Handboll.jpg
    1,3 MB · Visningar: 30
  • Micke handboll.jpg
    Micke handboll.jpg
    11,1 KB · Visningar: 32
  • arena.jpg
    arena.jpg
    12 KB · Visningar: 32
Toppen