• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej vi är nya medlemmar här

F

F.d. 25230

Guest
Hej på er vi är nya medlemmar här på husbilsklubben,
Om oss jag heter Ronny och min fru Maria sen har vi lilla voven wilma en jackis,
Vi åker i en hymer 64 år 88 första riktiga husbilen, förut har man ju haft en del hembyggen, den sista vi hadde var en mb 508 som ja byggde under ca 2år men fick tyvärr sälga för kroppen sa ifrån men kul va de att bygga, vi har väll åkt husbuss tot ca 10 år och så fick ja reda på denna klubb av min syster, verkar va en bra klubb med många tipps och trix som säkerligen kommer till pass med gammal bil :yes:

Hoppas vi ses där ute under sommaren Häsningar nenne2

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2025
Sv: Hej vi är nya medlemmar här

Hej på Er och välkommna till denna trevliga klubb vi har varit medlemmar i 2 år
och har fått många trevliga vänner i klubben.
Ulla&Gunnar

F

F.d. 53074

Guest

Välkomna till klubben! Själv är jag ny sedan i höstas, men herrejösses vilken nytta och glädje jag har haft av klubben sedan dess! Finns nog inte ett problem man inte kan få hjälp med av alla kompetenta medlemmar. Du som husbilsbyggare kommer säkert att hitta fram till dom trådar som beskriver pågående byggen, med bilder och allt. Jättekul!! Sedan är det extra kul att ytterligare en värmlänning blir medlem...

Välkomna!/ Kjell :D

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

VÄLKOMNA Hoppas ni kommer att trivas och få mycket nytta av klubben det har vi. Kanske ses vi ute på vägarna i sommar.
MVH Gunilla:dog::bye::bye:

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025

Hej
Roligt att det blir fler värmlänningar med i klubben.
(Förresten det är flera hbk are som bor i Grums)..
Själva bor vi i Ekshärad

Hjärtligt välkomna.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Varmt välkomna till HBK.

Här delar vi med oss av våra erfarenheter inom dom flesta område.
Finns många olika kategorier att läsa i.

Ser att ni har hund, titta då gärna in under länken våra husdjur och
presentera er vovve.

F

F.d. 50097

Guest

VÄLKOMNA!

Roligt att ni hittat hit! Vi har haft stor användning av HBK när det gäller att få information och hitta svar på diverse husbilsfrågor. Sen finns det ju en massa trevliga människor att prata med också :)

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

Toppen