• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej svejs från Büstner I542,XDE129

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025
Hej allihopa
Ronald, SM7WDL & Eva, SM7XGS står just nu på Halens camping i Olofström.
Det har kommit vatten från ovan men just tittar solen fram så nu får vi väl fyra i grillen.
Skall ta mig en titt runt på hemsidan så får vi väl se om det kommer in lite pengar till klubben.
Vänliga hälsningar från oss i solen
:mcride:
Vill bara medela att vi nu har betalt in så nu är vi snart medlemmar vi med ;)

Senast ändrad:
F

F.d. 29758

Guest
Sv: Hej svejs från Büstner I542,XDE129

Hej på Er båda
Kul att se Er på dessa sidor oxo ! Antar att Bengt har berättat om klubben!? Hoppas att regtnet inte stör Er för mycket. Vi hörs och störs och än en gång TACK till Bengt och Dig för hjälpen med inkopplingen av FON + det trådlösa internetet . Vi hörs och störs.73 de Anita & Janne/SM7DEW

G

Göran T625

Guest

Har du adsl/bredband på campingen? Själva var vi nere på Tyrislöts camping (St Anna skärgården) torsdag-söndag med varannandagsväder....ömsom sol ömsom vatten men en trevlig helg tillsamanns med ett tjugotal andra "radionissar".

>Janne. Hoppas att allt är bra med dej!

73 och bästa hälsningar Brigitte och Göran (SM5AWU)

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025

Hej Göran
Jag har skaffat Tele2 mobiltbredband för 99:- i månaden.
Funkar bra :music-icon: Kan då synas och länka kompisar på APRS där man normalt inte syns för dålig täckning med APRS digis.

Har betalt in medlemsavgift idag så nu får man väl mer tillgång till sidorna så man kan utforska mer här.

73'de Rolle & Eva :mcride:

F

F.d. 29758

Guest

Hej Brigitte & Göran.
Såg Ditt inlägg just nu, och tackar för välgångsönskningarna. Det har fungerat mycket bra och jag har tappat 20 kg. på 2 månader. UTAN problem. Hoppas att det fortsätter på samma sätt, dock ej så fort. Håller på att lasta bilen f.v.b. Bodensjön och HAM RADIO-mässan.
Hoppas Ni hade det trevlig i Handen på årsmötet! Hade planerat att komma dit, men det kom ju som Du förstår annat emellan. ! HI HI
Har radiogrejorna med, så vi kanske hörs på banden........?
73 och ha en skön sommar!
önskar Anita & Jan

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Hej Janne,

Jag och säkert många med mig är väldigt intresserade av "20kg på 2 månader".

Jag förmodar det gäller din vikt och då vore det intressant att få ta del av de erfarenheter som du verkar ha skaffat dig på området.

/Håkan

F

F.d. 29758

Guest

Hej Håkan. Har efter ett års väntan gått igenom en "Gastric Bypass" som gjort min magsäck till formatet 4 x 4 cm, Suveränt ingrepp med ett ärr som var 30 agraffer långt. Gick upp i vikt efter att slutat röka efter infarkt, och resultatet passar mig perfekt. Har inte alls haft några sviter efter ingreppet! Sommaren i badbyxor kommer att bli SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN ! Utan att behöva vara hungrig !!!!!
JANNE / SM7DEW

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Skönt att du mår bra Janne-B.
Kanske det finns någon metod med färre agraffer, helst inga alls