• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HEJ Sture i Pajala

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Hej på er , hur går det med nya bilen, vi plockar in å ur för att hitta dom bästa lösningarna , men nu tror vi att hittat rätt,,

Senast ändrad:
F

F.d. 25020

Guest
Sv: HEJ Sture i Pajala

Har nog stuvat om 5 ggr. men nu börjar jag bli nöjd var och hämtade ett nytt reservdäck idag annars går allt bra.Mvh 220 Sture i Pajala:cool::cool:

F

F.d. 55464

Guest

Här går det också bra ! Var ute förra helgen med husbilen och allt fungerade perfekt. Kände oss tvungna att kolla om vår nyinköpta elgrill funkade.Det gjorde alldeles utmärkt ! Grillade ett par laxkotletter till full belåtenhet:yes:.I vår förra husbil hade vi kolgrill.Tycker det blir för smutsigt överallt.

Senast redigerad av en moderator:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Har nog stuvat om 5 ggr. men nu börjar jag bli nöjd var och hämtade ett nytt reservdäck idag annars går allt bra.Mvh 220 Sture i Pajala:cool::cool:
Jaså du litar inte heller på repsastsen
En fråga , är det Sture som står för skrivandet, här är det Lasse,Ps åker ni förbi huddik , så gör inte det , Välkommna plats med sjöutsikt finnes finnes för övernattning, DS

Senast ändrad:
F

F.d. 25020

Guest

Skrivandet på hbk s sida så är det jag får ibland en tillsägelse om mitt skrivande min Fru är lärare och det ska inte slarvas med skrivandet gäller punkter kommatecken mm. Mvh 220 Sture i Pajala:spinny:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Skrivandet på hbk s sida så är det jag får ibland en tillsägelse om mitt skrivande min Fru är lärare och det ska inte slarvas med skrivandet gäller punkter kommatecken mm. Mvh 220 Sture i Pajala:spinny:
Tack för det , inte så noga m grammatiken , vi är den åldersgruppen ,som bara gick 7 år o knappt det ,skolarbetet låg liksom inte överst på listan, alla förstår oss nog ändå, det är bar datan som inte fattar röda streck hit o dit;;

Toppen