• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej på er alla

F

F.d. 55278

Guest
Jätte trevligt med en sådan bra husbilsklubb där alla husbilar kan vara med:yes:
Hälsningar från Bergun

F

F.d. 55278

Guest
Sv: Hej på er alla

Jätte trevligt att det finns en husbilsklubb där alla husbilar kan vara medlem i
Mvh Bergun:yes:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej Bergun och välkommna till klubben!
Att det är en trevlig och bra klubb beror ju på att det finns så många trevliga och kunniga medlemmar!!!
Och fler blir det hela tiden.

/Thomas & Lena

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: :D :music-icon: Välkommen till Husbilsklubben :music-icon: ;) :music-icon:

Hoppas att du ska trivas i och med gänget här på sidan

:D ;) :D ;) :D ;) :D ;) :D ;) :D

F

F.d. 24280

Guest

Välkommen till kluben:music-icon: :music-icon: och självklart är både gammla och nya bilar:) välkommna,dom är bara medel att komma dit man vill:mcride:

F

F.d. 55278

Guest

Hej Alla
Jättetrevligt att några svarade jag har ingen skanner eller kamera så jag kan lägga in bilder på våran husbil vi har en Viking gjord i Värmlandsbro efter vårat önskemål trivs jättebra men den många hälsningar Bergun

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55278

Guest

En fråga som ny medlem så skulle vi vilja skriva ut en Medlemslista på alla som har medlemsnummer? Hur gör vi/ Bergun

F

F.d. 55278

Guest

Hej Per
Och Hjärtligt tack för hjälpen och jag fick en direkt länk av Håkan, så det är bara att trycka på
Hjärtligt Tack/ Bergun

Toppen