• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej nyanmäld medlem

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025
Hejsan..
Har precis varit in och lagt in oss som nya medlemmar...jättekul med husbilsklubb..är nyblivna husbilsägare from fredag denna vecka.Haft husvagn i många år.;)

Ser fram emot att få börja resa runt med husbilen..premiären blir nu till pingst.

Fam Pettersson I Dalarna

Millan & Håkan

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
460
Medlemskap
2024
Sv: Hej nyanmäld medlem

Hej, Vi är också nya medlemmar och ska också hämta vår första husbil nu på fredag! Har även vi haft husvagn tidigare. (Har iofs inte sålt den än....) Det här ska bli spännande!;)

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej..kul att få svar från er, längtar för fullt tills på fredag, då premiären ska bli av.
Vad blev det för sort ni fastnade för? Vi har köpt en Homecar C-601 med alkov.kändes helt rätt direkt när vi klev in i den..så det gick fort.
Ska ni också ut o åka nu till pingst?
Kul att höras. Mvh fam pettersson Dalarna

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Hej Pettsson , Millan o Håkan.

Det glädjer oss att ni har blivit med husbil. Ibland tar det nio mån. att föda ut denna avart men ibland kan det ta längre tid.

Emellertid när den väl har blivit född , så är det så bra.

Det blir så bra att man kanske inte skall åka ut för mycket med bilen för då kanske man inte längtar hem.

Det finns många aspekter på detta men det bästa är att man längtar alltid ut.

;) ;) ;) :D :D :D Med en vänlig hälsning från medlem nr 35 ber Vi att få önska Er HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN TILL SVERIGES BÄSTA HUSBILSKLUBB.

Gaiefaj

HBK Medlem
Kommun
Mockfjärd
HBK-Nr
394
Medlemskap
2025

Hej
Va´kul att se lite mer Dalfôlk i klubben :yes:
Välkommen säger även jag i Borlänge