• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej ny här

F

F.d. 27946

Guest
Hej ny här! Mitt namn är Terho, är 35 år, bor i dalarna, jobbar som tillverkande konstruktör och har en son på åtta vårar.

Har alltid vilja pröva på husbilslivet och träffade nyligen en underbar tös som gillar desamma så vi slog till och köpte en duglig Fiat Ducato 88 för 25tkr. Vi kommer bli fem som åker så den blir lite liten men vi har begränsad budget så vi gjorde det bästa utav det och köpte det som vi hade råd med.

Ska bli HBK medlem här så kommer jag lägga upp en liten renoveringstråd.