• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej från ny medlem

F

F.d. 15187

Guest
Hej,

vill bara hälsa på mina nya forumkompisar och se hur man gör för att posta ett inlägg. Jag och min registrerade parter (som de så poetiskt heter) Bobo kör husbil sedan förra sommaren och har mycket att lära oss. Och en del att berätta. Vi har startat en husbilssajt med reportage och tips och kommer att annonsera den när jag har hittat hur man gör.

Hörs!

Margareta

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Hej från ny medlem

Hej och välkommen som intresserad, jag hoppas att du tar steget och blir medlem när du tittat runt lite på vår klubbs hemsida.
Mycket är öppet för intresserade och ännu mer finns för medlemmen.
Här finns många tips och många välvilliga som hjälper till med att bidra med sin erfarenhet och lösningar.
Välkommen önskar en annan Göteborgare:wink:

Senast ändrad:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Hej och välkommen.
Husbilsklubben.se är också den typen av forum där vi medlemmar och intresserade delar med oss av våra reseupplevelser och erfarenheter. Forumen är också till för att få hjälp och råd inför nya resor eller med andra spörsmål som rör husbilslivet.

Kurt

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Dig Göteborgare, hoppas att Du tar steget fullt ut, det gjorde vi och det blev väldigt bra
HLS från en annan göteborgare
och namnet är Monica o Kurt:D :D :D

Toppen