• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej från medlem 904 - ny i klubben

Maria & Hasse

HBK Medlem
Kommun
Sandviken
HBK-Nr
904
Medlemskap
2026
Vi har nu haft vår CI Auto Roller 41, 2001 i 5 veckor och den skall strax gå i vinteride. Det föll sig naturligt att gå med i Husbilsklubben eftersom vi hittade hemsidan innan vi köpte husbilen och fann att den var full av praktiska tips, information, trevliga reseberättelser och trevliga medlemmar.
För oss har det varit ett nöje att gå in så gott som varje dag och läsa om såväl teknik som resor. En konsekvens är att jag lagt ner 5 veckor på att ljudisolera, förbättra och bygga om. Många timmar och pengar - men ack så roligt - fortsättning följer efter vintern.
Vår PC kommer att gå varm med hemsidan hela vintern och planer och drömmar för nästa sommar blir halva resan.
Bästa hälsningar

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hej från medlem 904 - ny i klubben

Välkommen till klubben, önskar Monica o Kurt.

:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Vi önskar detsamma, riktigt VARMT....:yes: :yes: :yes: Välkommna.

Och du Ragge.....har du tagit det kortet??????

Om så är fallet....mycket vackert!

Mvh

H

hianders

Guest

Välkomna säger vi från Dalarna också. Vi bor ju inte så långt från Västerås och vår bil kommer därifrån. :wink:

Inger & Hasse & Grabbarna Grus

Maria & Hasse

HBK Medlem
Kommun
Sandviken
HBK-Nr
904
Medlemskap
2026

Tack Inger och Hasse!
Vi hade planer på att åka till Lumsheden men det blev för sent på fredag eftermiddag innan vi var klara, dessutom hade vi drygt 15 mil och nästan 3 timmar. Maria jobbade förmiddag och jag monterade läslampor och gasvarnare vilket tog en himla tid. Det hade hunnit bli kväll innan vi kommit fram. Vi åkte till Kungsörs camping i stället och invigde husbilen.
Hoppas det blir ett annat tillfälle. Hade varit kul att träffa er och alla hundar. Vår Smilla tycker om att jaga runt med andra glada hundar och tokrusning och tvära svängar är hennes specialitet. Hälsningar

F

F.d. 15874

Guest

HJÄRTLIGT VÄLKOMMNA!!! till denna eminenta klubb!!! Här finns mycket att lära sej om husbilar och dess handhavande från dom som har haft husbil länge,man lär sej väldigt mycket av dom erfarna husbilsåkarna,man får en väldans massa tipps om hur man kan göra i olika situationer,jag för min del har tagit lärdom av en del och vissa inte,man har ju lite egna ideer om hur man vil ha ens egen husbil........men mycket är lärorikt.Såvarmt välkommna.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
önskar bigmarlin02 HBK891

vi kanske syns på vägen någonstannns???

Senast redigerad av en moderator:
Toppen