• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej allihopa

F

F.d. 402

Guest
Jag jobbar som Fiat tekniker på Bilkompaniet Sigoro i Luleå och har gjort det i 3år snart, Fiat transportbilar är det jag främst arbetar med samt Iveco, och nu när Olle Olsson Bolagen tog in Isuzu fick det bli jag som tar hand om dom också..

Jag kan försöka svara på teknikfrågor som rör Fiat och ev Iveco, Vissa saker kan vara svåra att lösa på distans men ja ska försöka så gott jag kan. Jag har bra kontakt med tekniksupport på Olle Olsson (fd Italienska Bil) . Mina erfarenheter på äldre modeller är dock begränsade utan det är främst 230 244 och 250 modellerna jag har arbetat med.

Om ni har funderingar angående Recalls, Vilka som ska göras på din bil eller vad dom innebär kan ni höra av er så återkommer jag så snart jag kan..

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest
Sv: Hej allihopa

Anders,

Välkommen bland oss på Husbilsforum. Fast jag inte är nån Fiat ägaren så tycker jag mycket om ditt initiativ ;)

F

F.d. 11203

Guest

Hej Anders
Jag säger som Belgien Wälkommen till HBK och bli gärna medlem med tanke på alla FIat problem som framkommer här på markisen tror jag att du är oersättlig
mvh deicer

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Hej och mycket välkommen.

Kan man kalla dig Doktor-Fiat "här med"?
Stephan

F

F.d. 25038

Guest

Tack fortsätt strö salt i såren bara!;)

Häls Mikael o Carina

med tanke på alla fel som dyker upp här skulle fiats serviceorganisation behöva
vara i storleksordning med volvos:cool:

ursäkta ja glömde välkommen givetvis

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7597

Guest

Hej och välkommen till HBK Roland o ULLA

Kenneth&Birgitta

HBK Medlem
Kommun
Boden
HBK-Nr
676
Medlemskap
2025

:wink:Hej Anders

Trevligt att min kamremsoljuds-tekniker träder fram och bistår oss husbilsfreaks med svar och råd ang Fiatproblem. Välkommen.

/Kenneth

F

F.d. 25038

Guest

Jag säger som Belgien Wälkommen till HBK och bli gärna medlem med tanke på alla FIat problem som framkommer här på markisen tror jag att du är oersättlig
mvh deicer

ett litet skämt bara på detta inlägget bland annat

Häls Mikael o Carina

Toppen