• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla vänner

F

F.d. 3167

Guest
Hejsan alla husbilsvänner, nu har vi också blivit medlemmar. Vi vill samtidigt tacka alla kloka människor för värdefulla tips vi har hittat här på detta fantastiska forum. Vi har haft en nervös tid sedan vi hämtade vår första husbil nere i Tyskland i julhelgen, men nu har de svenska reg-skyltarna kommit och allt är frid och fröjd.
Foton kommer så småningom.

Mvh
Göte&Ing-Britt :yes:

F

F.d. 25038

Guest
Sv: Hej alla vänner

Hej å välkomna. vad har ni köpt för nåt?

Häls Mikael o Carina

F

F.d. 3167

Guest

Det blev en Fendt 680 sk, bygd på Fiat-chassie -94
Man får ju börja någonstans... :)

Mvh
Göte&Ing-Britt

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Kul och hittat denna husbilsklubb. Vi väntar vår bil i mars någon gång, så än så länge är vi ägare till en polarvagn. Väntar på en dethleffs, har velat i flera år, maken ville redan när vi köpte husvagnen 04 haft en husbil. Nu har jag ändrat mej efter att har varit husvagnsägare sedan 1984,känns väldigt bra. längtar efter att få ta premiärturen när den kommer, hoppas vi får den till påsk. hälsningar Cina o Tom

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Hjärtligt välkomna i gemenskapen och lycka till med den nya bilen! Hoppas vi ses utefter vägarna i det härliga husbilslivet!

Kerstin, Sven-Åke & BONZO

Irén & Christer

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1461
Medlemskap
2025

Hej och välkommna till husbilsklubben önskar vi er också:)
Lycka till Önskar IREN O CHRISTER :wub::yes:

Toppen