Jag måste fråga Er som kan detta om motorer jag börjar med frågan har klippt gräsmattan vid sommarhuset i kväll efter 40 min stannade klipparen tankade fast inte tanken inte var riktigt tom och märkte att jag hade lagt 2 % oljeblandningbränsle i 4 takt gräsklipparen kan detta vara orsaken att klipparen stannade? jag får inte i gång den, klipparen tänder och "halv startar" men orkar inte gå.
Historia: I går skulle jag sjösätta yngsta dotters båt som tur var prokörde jag hemma före och såg att förgasaren läckte(troligen membramet har beställt i dag) i morse när yngsta dotter for med skotern till skolan så stannade skoter (har fört den till en "fixare") Färden till sommar stugan med husbilen gick bra men är lite rädd för hemfärden om denna otur fortsätter
Ha de paffw
Historia: I går skulle jag sjösätta yngsta dotters båt som tur var prokörde jag hemma före och såg att förgasaren läckte(troligen membramet har beställt i dag) i morse när yngsta dotter for med skotern till skolan så stannade skoter (har fört den till en "fixare") Färden till sommar stugan med husbilen gick bra men är lite rädd för hemfärden om denna otur fortsätter
Ha de paffw