• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla medlemmar!

F

F.d. 6750

Guest
Jag använder min husbil hela året!Det är bra när man har tre stora hundar, man behöver ej tar dom inne till någon annas hus! med trävliga hälsningar Onerva Orsimo:rolleyes: :wub:

F

F.d. 839

Guest
Sv: Hej alla medlemmar!

Onerva Orsimo,

Välkommen, välkommen, även jag är ny och storm trivs. Funderar lite över namnet du använder dig utav ... tror att det ligger något bakom detta originella namnet, kanske du kan dela denna hemlighet med oss ;)

F

F.d. 673

Guest

Visst är det praktiskt med husbil när man har hund?! Man kan åka och hälsa på även där vovven av olika skäl inte är välkommen in.
Är det flattar du har?

F

F.d. 6238

Guest

Asawi, Flattar. VAD ÄR DET. Kan Du vara vänlig och översätta detta till en som inte begriper ett dugg , bara två.
:confused:;):twitcy:

F

F.d. 673

Guest

Flat = flat coated retriever.
Ljuvliga hundar!! Har för mih att jag stött på Onervas namn som uppfödare för sådana, men jag kan ha fel (händer alltför ofta...).

F

F.d. 6750

Guest

Heisan! Det är flatcoaterretriver och dobermann-raserna som jag har ! Semestrar med husbilen Weinsberg.Åker runt på utstälningar och jaktprover. Onerva.

Toppen