• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla husbilsvänner

Johan Lejdström

HBK Medlem
Inlägg
86
Kommun
Varberg
HBK-Nr
450
Medlemskap
2024
Vi har just inhandlat en ny husbil av märket Hobby som vi hoppas ska skänka oss mycket glädje. Skall hämta den i början av maj. Är totalt "nybörjare" vad gäller camping i allmänhet och husbilar i synnerhet. Trevligt att vi fann denna sajt, mycket läsvärt och kul.
Hälsningar från Halland
mryes:mcride:
 
Senast ändrad:

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla husbilsvänner

Hej mryes

Välkomna!!! Jag hoppas att ni ska trivas här hos oss.
Här lär ni säkert få svar på era frågor som dyker upp.
Vi hoppas oxå att ni tar steget fullt ut och blir fullfjädrade medlemmar.
Som medlem har man mycket mer information att hämta, bl.a alla Husbilsplatser.

Ha de
 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Hej alla husbilsvänner

Välkomna mryes. Man skall kanske inte fråga om bakgrunden till ett användarnamn, men tänka högt är väl ok? mryes = mr yes? Det är inte alltid fel att vara jasägare, så var inte rädd att följa Kingens råd. Han har ganska klart för sig trots sin ungdom. Lycka till med den fina husbilen och med det fina husbilslivet.
Vårhälsningar från farbror Claes.
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla husbilsvänner

Hej och välkommen i gänget.
Kul att det kommit en hobby till i Varberg.
Jag bor i Trönninge.
Vilken sort har du köpt?
MVH KEJO 20
 

Johan Lejdström

HBK Medlem
Inlägg
86
Kommun
Varberg
HBK-Nr
450
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla husbilsvänner

Hej och välkommen i gänget.
Kul att det kommit en hobby till i Varberg.
Jag bor i Trönninge.
Vilken sort har du köpt?
MVH KEJO 20

Hej och tack för välkomnandet.
Jag har köpt en Hobby T555FS-07. Det är väl en ganska typisk förstabil, kan jag tänka...Den är väl ungefär hälften så stor som din av vad jag kan se på dina bilder...
Kul ska det bli i alla fall.
Ett litet problem har jag-nämligen parkeringsfrågan. Vet du någontans i närheten man kan ställa ifrån sig bilen när man inte använder den under säsong. Jag bor inte så bra till så jag kan ha den på tomten...
MVH
Johan
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla husbilsvänner

Morning
Jag har tyvärr samma problematik vad det gäller parkering, skall ju sälja huset snart och skaffa lägenhet, men då uppstår ju samma problem som du har.
Jag letar med ljus och lyckta med.
Hittar jag någon där båda får platts hör jag av mig.
Hoppas vi ses.
MVH KEJO 20
 

Ljungen

FD HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
27633
Medlemskap
2023
Vi har just inhandlat en ny husbil av märket Hobby som vi hoppas ska skänka oss mycket glädje. Skall hämta den i början av maj. Är totalt "nybörjare" vad gäller camping i allmänhet och husbilar i synnerhet. Trevligt att vi fann denna sajt, mycket läsvärt och kul.
Hälsningar från Halland
mryes:mcride:
Vilkem modell har ni köpt Vi har en hobby optima 65E Forsbergs edition inköpt sent på hösten 2019 så vi har inte varit ute så mycket. Vi började med en beg som vi köpte på försommaren 2019 innan dess hade vi husvagn
 

Ljungen

FD HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
27633
Medlemskap
2023
Vi har just inhandlat en ny husbil av märket Hobby som vi hoppas ska skänka oss mycket glädje. Skall hämta den i början av maj. Är totalt "nybörjare" vad gäller camping i allmänhet och husbilar i synnerhet. Trevligt att vi fann denna sajt, mycket läsvärt och kul.
Hälsningar från Halland
mryes:mcride:
Vilkem modell har ni köpt Vi har en hobby optima 65E Forsbergs edition inköpt sent på hösten 2019 så vi har inte varit ute så mycket. Vi började med en beg som vi köpte på försommaren 2019 innan dess hade vi husvagn
Vi har just inhandlat en ny husbil av märket Hobby som vi hoppas ska skänka oss mycket glädje. Skall hämta den i början av maj. Är totalt "nybörjare" vad gäller camping i allmänhet och husbilar i synnerhet. Trevligt att vi fann denna sajt, mycket läsvärt och kul.
Hälsningar från Halland
mryes:mcride:
Det finns en klubb vi som kör hobby husbil är själv med där
 

klas Andersson

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
13911
Medlemskap
2024
Hej och grattis till era nya husbilar vi hämtade ut vår nya husbil hobby 65e och det är våran tredje husbil vi har fastnat för
en mycket gedigen inredning och planlösning vi har köpt den av Forsbergs i Borlänge och vi köpte bilen av en mycket bra försäljare som heter Bernad.B och han har givet ett mycket bra förtroende på oss vi har haft några små problem men det har löst sig jag har några små åtgärder kvar på garantin som ska lösas nu på våren jag hoppas att det kommer att fungera och att man får mycket roligt med bilen så kanske det blir flera husbils köp av I Borlänge
 

Ljungen

FD HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
27633
Medlemskap
2023
Vi har just inhandlat en ny husbil av märket Hobby som vi hoppas ska skänka oss mycket glädje. Skall hämta den i början av maj. Är totalt "nybörjare" vad gäller camping i allmänhet och husbilar i synnerhet. Trevligt att vi fann denna sajt, mycket läsvärt och kul.
Hälsningar från Halland
mryes:mcride:
Det finns en klubb som heter ,vi som kör hobby husbil,
 
Toppen