• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla husbils-fantaster!

F

F.d. 8373

Guest
Hej kära vänner!

Peter heter jag, helt ny medlem, och även ganska nyfrälst vad gäller husbil.
Förra sommaren gjorde jag en resa runt i Europa med lite vänner och tckte att det var ett fenomenalt sätt att resa på.
Har nu planer på att göra en liknande tripp med kompisar sommaren 2008 också, och då till Österrike lagom till Fotbolls-EM.

Min fråga är, har ni några tips på vart man kan hyra husbil, eller finns det kanske någon här som skall hyra ut sin husbil till sommaren, runt 7-8 juni och ca en vecka framåt?

Med hopp om svar om detta men tips på det mesta tas tacksamt emot!!:)

Peter (0708-664847)

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Hej alla husbils-fantaster!

Ex här i Jönköping så hyr Kabe ut husbilar,så hör med ngn som säljer bilar,jag skulle aldrig hyra ut vår husbil vad gör man när ngt går sönder blir nog riktigt arg.

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Det finns en firma i Småland som både bygger och hyr ut husbilar.

Firman Bygger en bil som dom kallar för Marco Polo och Ägarna heter,
Lene och Kaj Hedegaard. Kan ej i skrivande stund få fram telenr. men du kan säkert få fram det om du SÖKER.

Jag kan garantera att det är mycket hög klass på bilen.

Hls kurt
:D

F

F.d. 3727

Guest

Det bästa är nog att i god tid boka en bil hos någon firma som sysslar med uthyrning av "semesterfordon". Vi kan absolut inte tänka oss att låna ut vår husbil. Lycka till.
Inga o Olle.

M

mikkis

Guest

hej !
Kolla på Blocket.se där finns det ett stort utbud av husbils uthyrare både privata och företag!
/
Mikkis

Toppen