• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej alla HBK:are

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
:DJa hej alla glada och trevliga HBK-are både medlemmar och intresserade.Nu går vi alla en härlig tid tillmötes. Vet att många av er ställer på era husbilar på fredag 1/4 och lagom tills dess är vi lovade varmare väder ,kan inte bli bättre eller hur. Mina förhoppningar är att träffa på många av er när vi far runt i landet. Det är en härlig känsla varje gång vi packar in i HB för en kortare eller längre tripp. Ofta tillsammans med vänner vi fått genom klubben. Detta blir vår 3:e sommar med HB och tänk så mycket vi fått se, härliga platser vi besökt, nya bekantskaper vi gjort. Nu när solen visar sig mer och mer så ökar längtan efter att få ge sig ut.:mh:
Om vi alla kör försiktigt ,respekterar andra och är rädda om varandra så kommer även denna sommar ge oss härliga minnen.
Kanske ses vi där ute nån gång om inte så önskar jag er alla en härlig HB sommar.
Många kramar Gunilla :msn_sunglasses::msn_beer::msn_sun:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla HBK:are

Hej Vadstena ,i huddik nästan snöstorm !! Vi väntar med att ställa på , tisdag 5/4 hämtar vi VÅR NYA HB i Karlstad Hammarö sen blir det resa hem (50mil )för inpackning och provboende, påskveckan far vi till Östergötland , Linköping vi kanske ses då, ta det lugnt på vägarna o kör som vanligt (försiktigt) hälsningar lars o margareta:music-icon::twitcy::music-icon:PS vi har läst så många positiva o glada inlägg o komentarer av er , så det känns nästan som vi känt varandra hela livetDS

Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Hej alla HBK:are

Hej Vadstena ,i huddik nästan snöstorm !! Vi väntar med att ställa på , tisdag 5/4 hämtar vi VÅR NYA HB i Karlstad Hammarö sen blir det resa hem (50mil )för inpackning och provboende, påskveckan far vi till Östergötland , Linköping vi kanske ses då, ta det lugnt på vägarna o kör som vanligt (försiktigt) hälsningar lars o margareta:music-icon::twitcy::music-icon:PS vi har läst så många positiva o glada inlägg o komentarer av er , så det känns nästan som vi känt varandra hela livetDS
Kan bara säga samma här om erat PS
Kram Gunilla
PS slå en signal på min mobil när ni kommer ner så sätter jag på kaffet DS

Senast ändrad:
Toppen