Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Ja hej alla glada och trevliga HBK-are både medlemmar och intresserade.Nu går vi alla en härlig tid tillmötes. Vet att många av er ställer på era husbilar på fredag 1/4 och lagom tills dess är vi lovade varmare väder ,kan inte bli bättre eller hur. Mina förhoppningar är att träffa på många av er när vi far runt i landet. Det är en härlig känsla varje gång vi packar in i HB för en kortare eller längre tripp. Ofta tillsammans med vänner vi fått genom klubben. Detta blir vår 3:e sommar med HB och tänk så mycket vi fått se, härliga platser vi besökt, nya bekantskaper vi gjort. Nu när solen visar sig mer och mer så ökar längtan efter att få ge sig ut.
Om vi alla kör försiktigt ,respekterar andra och är rädda om varandra så kommer även denna sommar ge oss härliga minnen.
Kanske ses vi där ute nån gång om inte så önskar jag er alla en härlig HB sommar.
Många kramar Gunilla
Om vi alla kör försiktigt ,respekterar andra och är rädda om varandra så kommer även denna sommar ge oss härliga minnen.
Kanske ses vi där ute nån gång om inte så önskar jag er alla en härlig HB sommar.
Många kramar Gunilla