björns
HBK Medlem
Hej Nu är HBKs Utslagsvask No 1 invigd Den har givit ett stort intresse bland Husbils- besökare. Den är belägen vid Kallbadhuset i Ulricehamn i kioskbyggnaden. Ett stort Tack till Kallbadhuset o Ulricehamns Komun. Häls Björn
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Nu är HBKs Utslagsvask No 1 invigd Den har givit ett stort intresse bland Husbils- besökare. Den är belägen vid Kallbadhuset i Ulricehamn i kioskbyggnaden. Ett stort Tack till Kallbadhuset o Ulricehamns Komun. Häls Björn
Låter otroligt billigt! 10.000:-.
Med stuga, vaskar, anslutningar mm.
Bauhaus slå dej i väggen...tänkte på friggebod.
Roadglider
Finns det några koordinater till utslagsvasken?
Låter otroligt billigt! 10.000:-.
Med stuga, vaskar, anslutningar mm.
Bauhaus slå dej i väggen...tänkte på friggebod.
Roadglider
Riktigt så bra var det inte. Huset var befintligt och innehöll 2 stycken toaletter. Den ena toaletten gjordes om till tömning. Alltså ett ganska enkelt ingrep, bort med toastolen och dit med en vask och lite rördragning. Lite jobb men till stor nytta.
Jappe, du kan kanske inte köra in bilen, men du kan köra så nära så att slangen bör räcka.
.........såvitt som inte vi i HBK har specialtillstånd att bryta mot skyltningen "bara behörig trafik" !
Jag var där i helgen och utnyttjade den.....alldeles utmärkt! Men.... slang från parkeringen och till tömningen.... då snackar vi om många meter... såvitt som inte vi i HBK har specialtillstånd att bryta mot skyltningen "bara behörig trafik" !