• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK vänner.

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Nu har jag fått känna av den gemenskap och hjälpsamhet det förekommer i vår klubb. Vi skulle följa med HBK 267 till Getterön och de skulle ta vägen förbi Fritsa i ett ärende då inträffade ett kopplingshaveri på postbilen vi blev stående i samhället och HBK 267 uträttade sitt ärende, jag började förbereda ett farväl i väntan på bärgare.

resanhem.jpg

Men icke sa nicke HBK 267 vägrade att läna mig, de lade om sina planer och följde med tillbaka hem (16 mil) och de organiserad att beställa reservdelar till min hemadress till dagen efter. Väl hemma började vi gemensamt att plocka isär postbilen, fram på natten var den delsegern klar.

stegett.jpg

Bara att invänta morgondahen och nya delar och när de anlänt så var det att skruva i hop i ständiga rengsskurar. Kan inte begripa var denna stora hjälpsamhet kommerifrån men utan klubben hade jag stått på den övergivna bensin tappen ännu.

delar.jpg

När det kom en skur på 19mm inom 20 minuter så var Clas under och plockade upp överblivna delar??
Tack för den varma gemenskap och hjälpsamhet som finns inom klubben.​

Britta och Nisse​

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: HBK vänner.

:spinny::):twitcy::)

Vill bara instämma med övriga inlägg.Så som vi har lärt känna Hela Fam. Persson är det rakt igenom underbara människor." Föresten bekanta till oss." Gissa var jag snott detta citat.Ja de e såna här trådar som gör detta forum så fantastiskt.Att det dessutom var "Postis" som själv är en mycket hjälpsam och trevlig klubbkompis, som fick hlälp, de var ju liksom grädde på moset. Mvh SivoLasse:)

Senast ändrad:
F

F.d. 2692

Guest
Sv: HBK vänner.

Postis, du dricker väl inte upp alla ölen som vi ska ha på ölträffen??

Toppen