• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK-träffar i Norrland ?

W

wikman

Guest
Vi som är nyblivna husbilsägare undrar om HBK-medlemmar i norra Sverige ordnar några träffar och trevligheter.
Ser att det finns en hel del för de som bor i södra delarna. Det skulle vara trevligt att lära känna några som delar vårt intresse.
vh
Karin o Åke i Övik

F

F.d. 7747

Guest
Sv: HBK-träffar i Norrland ?

;) Hej Karin och Åke !
Det har väl ordnats en del spontanträffar under årens lopp , närmast vad jag känner till just nu så är det väl stor Nolia i Piteå som gäller men dit är det ju en bit .
Annars har vi ju som sagt var haft en del spontanträffar i bl.a Åskarsjön inget dumt ställe fin badplats och rymmer ganska många bilar ingen vatten eller el man får leva lite scautliv där.
Hör gärna av er med förslag så kanske vi kan hitta på något .
;)Rulla Lingt !

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

Hej övikingar
Det vore kul med en liten träff, spontan eller organiserad, i närområdet.

Jag måste vara dåligt bevandrad i närområdet, och går helt bet på sökandet på kartan, men vart ligger Åskarsjön ?

F

F.d. 7747

Guest

;) Från Ö-vik åker du mot Åsele ett par mil från Bredbyn har du en handskriven skylt Åskarsjön där svänger du till vänster följer grusvägen ca300 m då ser du sjön och badplatsen på höger hand , fint ställe att stå på ofta många husvagnar som söker sig dit över helgerna fin sandstrand , men som sagt var ingen el eller vatten , du måste vara beredd på att fricampa om du ska stå där .
:D Rulla Lungt så kanske vi ses där !

Senast redigerad av en moderator:
Toppen