• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK-träff under avocadoträdet

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Vi befinner oss i ett varmt och härligt Torrox i Spanien och frukosten är avklarad. Igår hade vi en egen HBK-träff här. Janne, Inger, Hasse och Eva från Stockholm bjöd på en härlig Scampi Indiana och vi andra bidrog med vin och vitlöksbröd. En riktigt trivsam eftermiddag i avocadoträdets skugga. När solen gick ner åkte fleesefiltarna fram och det blev inte mindre trivsamt för det..

Tack till värdparen från
Lizzy, Ove, Marita, Janne, Jarbjörg, Omund, Barbro och Kent

(Dessvärre funkar inte uppladdningen av korten jag skulle bifoga. Ni får försöka föreställa er TRIVSAMHETEN...)

L

Lärkan 321

Guest
Sv: HBK-träff under avocadoträdet

Inga problem att se TRIVSAMHETEN framför oss. Det är ju bara två veckor sedan vi satt tillsammans med er under era avocadoträd. Det var härliga tider ... nu är det annan klädsel som gäller. /L

Toppen