• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK-träff på Elmia mässan

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Hej!

Vi tycker att det skulle vara trevligt om de HBK-medlemmar som har lust kan träffas vid huvudentrén för att sedan ta en gemensam fika i cafeterian på lördag em kl 14.00.

Det kan ju säkert behövas ett litet avbrott och vila benen för de flesta av oss. Fikat är ju inte direkt billigt där men var och en bestämmer ju vad den vill köpa - huvudsaken att vi träffas.

Ni som har HBK-knappar - ta på dem så hittar vi lättare varandra.

Väl mött!

Marie o Rolf:):)

Senast ändrad:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025
Sv: HBK-träff på Elmia mässan

på lördag är jag på Ragges och kan tyvärr inte vara med på detta, jag kommer att ha fullt upp med lampförsäljningen där baserat på de som hört av sig och kommer att bo på Ragges

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Var kan man bäst träffa dig under mässdagarna för att göra lite inköp?? Jag kommer inte till Ragges utan bor påp MHK´s område.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej Kricar!

Knappar kan beställas av Gunnar Ollén. Skicka ett mail till honom. Se bild nedan.

Hälsningar

Knappar.JPG

Kricar

HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
2394
Medlemskap
2025

Tackar Marie o Rolf.
Visste inte om att det fanns knappar.
Det är ju en kanonide.
Skall mejla och skaffa sådana.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej!

Nu börjar det närma sig mässdagarna. Vill bara påminna om träffen. Vi kommer på torsdag kväll.

Ska bli trevligt att ses!

Hälsningar

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2025

Vi står på Elmia parkering i väntan på att få köra in på området:yes::wub:Ha De!

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej Svania!

Kan vi få en lägesrapport - hur ser där ut? Uppskattningsvis hur många husbilar på parkeringen? Blir det insläpp ikväll? Vädret?

Hälsningar

Marie:)

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2025

Nu är vi inne på Elmia ! Det går fort med insläppet. Uppehåll för tillfället! :yes::wub:HaDe.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Nu är första dagen på mässan avklarad för vår del. Mycket att beskåda. Vi har träffat många HBK:are - trevligt. Vi var nio personer som träffades i cafeterian. I morgon lördag kanske vi blilr ännu fler? Vi ses alltså vid huvudingången - nord.

Hälsningar

Senast ändrad:

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028

Vi skall försöka komma till fikat i morgon lördag med våra namnbrickor på :cool:. Åker med buss från Gränna till mässan vid 10.30 tiden .... Vi ses vid fikat :spinny:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Blev tyvärr en miss igår vad det gäller platserna. Idag skall VI komma betydligt tidigare och försöka hitta bord så ALLA kan sitta tillsammans. Blir inte lätt om det är lika mycket folk som igår - sorry Roland o Viola.

Hälsningar

Marie o Rolf

F

F.d. 52943

Guest

Förlåt - inte min mening att låta sur. Vi kom försent för att få plats vid bordet bara.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Letade runt lite men såg ingen HBK:are. Men vi fick det vi skulle uträttat ändå. Hemma nu och har festat till lite.

Toppen