• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK:s vinjett

F

F.d. 52994

Guest
Jag tycker nog att den gamla vinjetten med husbilarna är bättre än den som nu ligger framme

F

F.d. 52994

Guest
Sv: HBK:s vinjett

Jag kan hålla med dig i tanken, men den bild som nu ligger ute associeras tycker jag mer till båtlivet, och då tänker jag på att man ser en fyr och en siluett av en kustremsa, men bilden som sådan är mycket fin. :)

Senast redigerad av en moderator:
I

Ice-Man

Guest

Jag tycker bilden är kanonfin! Liksom föregående talare tycker jag definitivt att ombyte förnöjer.

Nästa gång kanske Anette får med en husbil på nått hörn :)

Trevligt med folk som ställer upp med material för att få en omväxlande tillvaro här. Tack!

BerntMgn

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2025

Husker jeg rett så er bildet tatt fra land, muligens fra et sted vi kan stå med husbil. Uansett så er det et praktfullt bilde.
Nja, om isen ligger tjock kan man nog finna bra ställplats. Annars får man nog ta till apostlahästarna för att komma till fotografens läge. Vacker bild på Nidingen är det iallafall.

Toppen