• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK rabatter

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Hemligheter?

För att kunna läsa på om vilka rabatter klubben har lyckats förhandla sig till så måste man uppenbarligen ingå i en speciell arbetsgrupp.

Finns det något annat sett att få reda på om, och i så fall var, vi har rabatt på byte av gasolflaskor? Se mina inlägg under "gasol" idag.

aake

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: HBK rabatter

Troligtvis har du varit inne i HBK:s arbetsgrupper under rabatter. Jag skulle tro att det är bara öppet för de personer som ingår i respektive arbetsgrupp (egen gissning).
Om du istället går in under Rabatter och Tips
http://www.husbilsklubben.se/forums/f144/
så kanske du hittar vad du sökte?
MVH Annette

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jag har nog missuppfattat dig Aake, ser att du redan visste om arbetsgrupperna, så strunta i mitt förra inlägg, mvh Annette

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Inte dåligt att få rabatt med 25% de kan väl inte överleva så länge,jag har försökt att få 10%,stopp o belägg blir det då.
Men höjer de de ord priserna då kanske man kan få rabatter på gasol.
Men jag har säkert fel:confused:/susanne

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Ragge/susanne
Även med 25% rabatt så har gasolbyte på Såifa/Preem/ÅFA kostat betydligt mer än hus de flesta husvagnsfirmor och så skulle det ha varit även nu om jag hade fått rabatt på dessa 615:-.
aake

Toppen