• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK nummer

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025
Hej HBK are!
Ibland när man är ute på vägarna eller kommer till övernattningsplats kan man någon gång se husbilar med HBK dekalen, men man har inte satt upp något HBK nummer. Jag undrar bara varför. Eller vill Ni bara vara hemliga? Ni finns ju ändå i bilreg.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: HBK nummer

Hej !
Jag ställde själv samma fråga idag var lite nyfiken på varför man bara har dekalen se under "Dekal och nr". Har inte fått så många svar som jag förväntade mej. Kanske kan det bero på att vi med HBK på bilarna , i ett annat forum, omtalas som dumma och mesiga utan egen åsikt. Jag vet inte om det är så men det hoppas jag inte. Vi kör stolta omkring med dekalen och nr både fram och bak på vår husbil. Så vi hoppas på att träffa er och många andra goa HBK:are på vägarna. Då det verkar som om många har laptop med i bilarna så är det lätt att
söka här på vårt nr. i "sök medlem" och se att vi kommer från Vadstena. Vi har även våra namn på dörrarna allt för att lättare få kontakt.
Ha det bra och kör försiktigt.
MVH Gunilla
::mh::msn_cellphone::dog::bye:

F

F.d. 25230

Guest

Hej vi kommer ha våra nr synliga, så alla kan se vem det är och vart man kommer ifrån,
det där med namn på dörrarna va en bra ide tycker jag.
Bara ja får fart på våran gammla bettan så kommer vi säkert att synas på vägen, bilen bråkar lite med mig nu :(
Ha det gött

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Vi har nummer o dekaler både fram och bak.
Har bara goda erfarenheter av detta.

Om vi skulle träffa på någon som skulle ha andra
åsikter om detta så tar vi det med ro.
Att träffa andra HBK medlemmar har gett oss så mycket
under åren och många gånger då tack vare dekal o nummer.

Hoppas få möta många dekaler på vägarna i sommar !!!

// Gunilla

F

F.d. 8470

Guest

Vi har bare dekalene og de er vi stolte av men vi har ikke nummeret. Det er fordi vi er medlemmer i den norske bobilforeningen også og da blir det så mye nummer. Vi har også navnene våre på dørene. Skal til High Chaparall på treff og da håper vi at vi treffer nye og gamle kjente.
:wub:

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

Klart man har både dekaler och nummer :D

fick precis en ny uppsättning och ska strax ut och klistra på "nya" bilen, men lite osäker om jag får fast något fram nu när vi bantat bort alkoven, men det ger sig sig... ;)

Toppen