• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK Husbilsplatser

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2025
Är det inte dax att RADERA alla besökare till våra husbilsplatser och starta om . Önskvärk vore att det bara fanns uppgift om besök det senaste året m.a.o besöket Raderas efter ex 12 mån.Jag vet inte hur man kan göra detta i datavärlden ,men med den kunskap som finns inom HBK borde det gå att lösa. Det är väldigt många platser som är inaktuella.Detta är ett förslag till uppdatering (Inget besök ingen bra plats)

F

F.d. 25168

Guest
Sv: HBK Husbilsplatser

Det är väldigt många platser som är inaktuella.

Hvilka ???

Om alle ville väre så venlige at informere lite mer om dom pladser man besökte, och uppdaterede her på forum, ville ställplatslistan väre unik.

Har nu i ca. 2 år, opdateret poi filer efter oplysningerne her på forum, och poi filer bliver inta bedre end dom informationer ni alle givar om platserne.

Så istället for at observere, OOOps denne plats er neddlagd osv, uten at informere om det :( lägg ind informationen her i forum :)

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2025

Det är lite av det jag tycker. Om ingen besökt någon plats under 12 mån är det nog ingen bra plats. M.a.o stryk denna plats från ev POI:s

T

Teddi

Guest

sist men inte minst,,fyll gärna i besöket med en liten #click#,,när man varit där,,de e mycke bekvämare att visa upp en plats om de blir problem,,då tänker ja i första på populariteten,,thanks,,teddi,,:)

likadant,,dom platser som är stängda,,ta bort dom,,öppnas dom i framtiden,,ja då blir ju de en ny plats,,nu finns tre stycken i lerkil,, en är aktuell, varför??de blir ju bara en massa missförstånd,,,

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25168

Guest

nu finns tre stycken i lerkil,, en är aktuell

Disse er uppdateret her på forum, och poi filerne bliver det også, när jag har lite GB at oploade med :)

Tack Teddi for at du informere om det det ser och oplever, isär i lokalområdet :)

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025

Jag har information om några ställplatser i listan. Hur gör jag för att skriva in den informationen? Hur gör man för att ta bort de ställplatser som inte längre finns? Jag tänker närmast på den på gamla regementsområdet i Falun. Jag försäker "svara" på platsen, men får tillbaka att jag inte är behörig.

Johan K.

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej Johan

Klicka på kontakta oss i den blå listen längst ner på sidan. Skriv informationen du har om ställplatserna så lägger någon web in detta.

Mvh Per

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

..............Hur gör jag för att skriva in den informationen? Hur gör man för att ta bort de ställplatser som inte längre finns? .......................

Bästa sättet är att använda "Ny plats" som finns i högerspalten ovanför kartorna. Fyll i dina uppgifter och skicka, sedan fixar webadm resten.

Boo

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Det går också utmärkt att använda NY PLATS i högerspalten och där notera de förändringar som skett.
Att ta bort ställplatser därför att ingen noterat sitt besök är ingen bra ide. Det kan ju vara platser (kanske främst ute i Europa) som få besöker men som kan vara nog så användbara vid behov!
Att det hela tiden sker förändringar när det gäller ställplatser, deras utrustning och pris är något som vi hela tiden lever med. Därför är det viktigt att vi får information om förändringar. När man har en viss ställplats som mål för dagen skall man alltid vara beredd på att platsen kanske förändrats, ja kanske t o m upphört. Därför är det alltid en god ide att ha en reservplats och inte komma för sent till målet.

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025
T

Teddi

Guest

:) skrivandets missuppfattning är nog en aning större än mötet,,om de gällde mitt inlägg innan så menar ja att de finns ju ingen anledning att ha kvar två platser om dom ersatts av en ny,,ja tror att de e svårare att fixa en plats än att ta bort en som inte längre existerar,,finns inte platserna kvar så har dom ju ingen funktion att fylla längre,, sen,,trycka i besöksrutan,, de e väl inte för mycke begärt,,

de finns ju en o annan som besökt smarholmen t.ex,,men inte lagt in det,,:) inget ont menat,,:D

Toppen