F
F.d. 52945
Guest
Sv: HBK för inbördes beundran och skitsnack?
Montreal, det jag och många syftar på är inte vad han kommer att få göra i framtiden utan att vad han har tagit betalt för under tiden..som han inte fått lov att göra, det är åtminstone sådant som jag reagerar på..man kan RÅNA på olika sätt men i allafall så är det olagligheter som har försiggåtts och folk har blivit lurade..OM inte campingägaren kan bevisa motsattsen vill säga.
Mvh
Pilot
Varför ägna sig åt hämdlystnad, du är väl inte drabbad? F.ö. enligt ett inlägg här kommer han ju antagligen att få lov att ta ut ställplatsavgift i fortsättningen, då blir ju allt o.k.
den som vill ha en ställplats med tillgång till alla faciliteter får en bra ställplats där!
ps. Syftar på inlägg Nr 98!
Montreal, det jag och många syftar på är inte vad han kommer att få göra i framtiden utan att vad han har tagit betalt för under tiden..som han inte fått lov att göra, det är åtminstone sådant som jag reagerar på..man kan RÅNA på olika sätt men i allafall så är det olagligheter som har försiggåtts och folk har blivit lurade..OM inte campingägaren kan bevisa motsattsen vill säga.
Mvh
Pilot