• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK chat

H

hianders

Guest
Flera kvällar nu har det varit ganska lugnt på chatten av olika skäl. Ni som ännu inte varit in och ni som tycker att det går för snabbt, koncentrera er på att svara/chatta med någon enstaka i början. Försök inte svara alla på en gång, men klicka gärna på namnet till höger den som ni svarar till. Då vet man vilken som skall ha svaret. Man får ta det lugnt även om det finns snabbskrivare med.
Vi trivs och lär känna varandra väl på chatten!
Välkomna in! Vi hjälper er igång!

fru hianders/Inger
:yes:

F

F.d. 297

Guest
Sv: HBK chat

Var har vi chattknappen? Hjälp snälla.

Anita o Risto i Täby

F

F.d. 4811

Guest

1:a sidan långt ner på vänster sida (under webshop-kepsen)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 297

Guest

Nu måste jag vara helt knäpp. Jag som älskar att chatta. Du säger längst ner på första sidan under kepsen. Jag hittar ingen keps. Förlåt att jag är nollställd nu. HJÄP.

Anita

F

F.d. 4811

Guest

Jo när du går in på Husbilsklubben.se så har du högst upp till vänster Kontrollpanelen och under den Tävlingar, Statistik, Besökare nu, Senaste Blogs , Webshops och därefter kommer Chaten.

Lycka till!

H

hianders

Guest

Så kul ikväll med många nya inne på chatten OCH att man som "gammal chattare" lär sig något nytt, tack Håkan och Knugrone!! Om man går in och vill prata med någon "privat" men ändå se vad som händer på chatten så bjuder man in en person till privat och ser ändå vad andra pratar om. Suveränt! Då behöver man inte känna sig stressad av att inte hinna med! Tack och gonatt!

fru hianders/Inger:yes:

F

F.d. 297

Guest

Tack för all hjälp Kristina. Det gick ju bra till slut. Trevligt också att vi har en chatt i denna underbara husbilsklubb som vi verkligen tycker om. Den är bra upplagd man får bra hjälp tips från andra medlemmar. Så denna klubb ska vi vara rädda om.

Ha nu en riktig trevlig helg Kristina

Anita o Risto i Täby

F

F.d. 622

Guest

Dyker knappen chat upp först när man är belande medlem och gäller inte oss som än bara är intresserade och kollar in läget innan man bestämt sig helt?
Kan nästan förstå det är så och förstår så fall varför;) för hittar ingen chatt knapp!
Argos

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

HBK Chat är enbart tillgänglig för HBK Medlem och därför syns inte knappen för övriga.

Toppen