• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK bra investering.

D

Deleted member 11118

Guest
Om någon kan göra en bättre investering för en 100 lapp, är jag intresserad. All den hjälp och info jag fått och kommer att få är den bästa investeringen av en 100 lapp jag gjort i mitt liv. Gott nytt husbils år till alla.

ejerblom

FD HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023
Sv: HBK bra investering.

Alla handfasta goda råd när det gäller teknik, resor, tipps om allt möjligt av alla som har kunnande och vetskap är så värdefullt.
Med ett hjulburen bostad träffar vi så många trevliga människor, svenskar och alla andra nationaliteter. Allt detta för 100kr !!!!!!

F

F.d. 55451

Guest
Sv: HBK bra investering.

Om någon kan göra en bättre investering för en 100 lapp, är jag intresserad. All den hjälp och info jag fått och kommer att få är den bästa investeringen av en 100 lapp jag gjort i mitt liv. Gott nytt husbils år till alla.

Visst, om vi så uppskattar varandras olikheter uppmuntrande att skriva loss efter eget omdöme - det ska nog fortsätta.
Enkelriktad och fördömande av mänskligt tal inte ger utveckling.
:)
HBK är medlemmar och webbar är fundament.

Toppen