• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK behöver video-filmer på service/ställplatser.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
I samband med att vi lanserar vårt nya Forum-hemsida är tanken att vi skall göra en informationsfilm som visar vad Husbilsklubben.se kan erbjuda Intresserade och Medlemmar.
Presentationsfilmen kommer att finnas på vårt nya Forum, men också i våra utställningsmontrar och planeras innehålla 7 olika avsnitt.

Avsnitt 4 kommer att handla om vårt ställplatsregister och den helt nya och utvecklade sökfunktionen.
Som ett komplement till den presentationen söker vi tre olika videofilmer som visar och informerar om följande:
1. En serviceplats med visning av serviceplatsens faciliteter.
2. En enklare ställplats – parkering.
3. En mer komplett ställplats med servicefunktioner.

Förutsättningen är att platserna finns i våra register över tömningsplatser respektive ställplatser.

Du som har lämpliga videofilmer och/eller filmer tagna via drönare och som vill dela med dig av dessa filmer, hör av dig genom att skicka ett mail till mig.

Vi förbehåller oss rätten att redigera/klippa i bidraget så att det passar in i avsnittet som skall ingå i informationsfilmen.

Mvh
Robert

(Monica o Robert, HBK-110)

F

F.d. 55451

Guest
Sv: HBK behöver video-filmer på service/ställplatser.

Hej och tack.
Tyvärr är jag efter att ha skickat 1 original film,
blivit mycket skeptisk till högsta cheferna i HBK forum.http://www.husbilsklubben.se/forums/t101728/

Så skeptisk tyvärr och har slutat min hjälp
- vad tjänar det till ?
- jag bara blir angrepp från företagsledningens aggression imot film och kanske GPS kartor.

Tragisk - trist för HBK forum.

Senast redigerad av en moderator:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Du är en känslig och emotionell person som blir lätt sårad eftersom du lägger hela din själ i det du gör, och du gör det BRA! Klart att du vill ha lite uppskattning för ditt enorma engagemang, vem skulle inte vilja det?

Om jag har förstått rätt hela situationen, allt handlar om olika åsikter vilket är ganska normalt bland oss människor. Min fru till exempel (hemmets chef), har helt annan syn än jag på 1000 saker och vad ska jag då göra? Säga upp bekantskap med henne, avsluta min "prenumeration" och leta efter en ny fru som är "bättre"? Så lätt är det inte, eller hur Bredo? Förresten hon är min 2:a fru och jag är inte ung längre heller! Dessutom är hon 100 gånger bättre än jag på väldigt mycket...

Du vet i alla fall att du uppskattas av många och att dina videoinspelningar kan göra stor nytta i många sammanhang. Morgondagens problem för mig är egentligen Telenors 30-dagars surf-gräns utomlands. Jag blir tvungen köpa landets SIM-kort för dyra pengar och då har jag inte råd att se filmer eller videoinspelningar (speciellt inte i HD upplösning), inte kunna se SVT Play på datorn, bara betala räkningar, läsa mejl och surfa lite på HBK sidor utan bildöverföring eller längre kommentarer...

Ge inte upp Bredo, din hobby är unik och du ska absolut göra det du är mest intresserad av. Du har en video-databank som ingen annan har i hela Europa! Bara det är unikt i sig.

/ranko

F

F.d. 55451

Guest

Ja det er meget pænt af dig Ranko at skrive jeg inta ge up.
Skal jeg da begå selvmord her iblandt HBK forum chefer for åbent tæppe ?

Sagførerer eller advokat sökes ;) imod uretfærdig overmakt.

F

F.d. 55451

Guest

OKEJ Ranko, så jag begår Harakiri' :swoon:
och låtar Robert välja vilka film han vill att få i original utgåva
- totalt runt ½ GB.
För jag kan inte göra HBK plats registrering behaglig.

Robert om du fortfarande är intresserad, kan du välja fritt mellan min ca 514 film platser från Skagen till La Spezia.
Se mit karta https://drive.google.com/open?id=1QnSRBaXHZ-eKG4Fg9vRCri-ffBk&usp=sharing
med länkar til andra landa'.

PS. Sin karaktär att välja
Robert får även återuppta mailkorrespondens.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Vi vill gärna ha fler förslag på vårt önskemål om video-filmer.
Se inlägg #1.

För att skicka ett mail eller ett meddelande till mig, klicka på vårt namn ovanför min bild till vänster och välj något av alternativen "Skicka ...."

F

F.d. 55451

Guest

Robert - nu har jeg af venlighed skickat 2 filmar men den bedste med mest interess kan jag inta få HBK ställpats till at acceptera.

https://youtu.be/2iVJ2RQfTGQ

Jag orker inta mer polimik med personerne i HBK registrering
- de pisser' på mig - i dansk daglig tale.

PS.forestiller mig ikke at mit personliga produkt BredoMobil får nogen omtal, altså ren foræring til Husbilsklubbens image.
Denna film var et samarbete i HBK - se omtal slutningen av filmen.
https://youtu.be/dqHyzmZijxQ

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Tack Bredo, jag har mottagit länkarna via mail.
Du använder väldigt starka uttryck för något som verkar vara ett missförstånd.
Jag återkommer via mail till dig.

Fler får gärna bidra med sina filmer, se inlägg #1.

Toppen