• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HBK:are i Kungsbacka idag...

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Hej!
I morse (kl.06.20) mötte jag en husbil i viadukten under järnvägen inne i Kungsbacka. Jag hann inte se eventuellt medlemsnummer, men jag hann å se loggan på alkoven! Jag vinkade som en galning, och den stackarn som körde undrade nog var det var för en jeppe på mc som viftade som en idiot!
Man tänker ju inte alltid på att man inte sitter i husbilen o kör, och då blir ju den man möter säkert konfunderad och undrar vem i allsin dar var det där...!!!
Så om du som körde läser detta så vet du nu vem det var, det var jag, HBK 1356 Ludde Kuddsson!
MVH Annette

Karin & Dick

HBK Medlem
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2025
Sv: HBK:are i Kungsbacka idag...

Du är inte ensam om detta. Jag var i Spanien v 908 och kom i hyrbil ( Cittra C4) mellan Portugal o Spanien när vi mötte en svensk husbil och jag vinkade som vanligt, varvid övriga i bilen började att skratta och då gick det upp ett liljeholmens att jag satt ju inte i husbilen. Men va f-n man kan väl hälsa på "kollegor" ändå.:twitcy:

Carina och Jan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1324
Medlemskap
2025

Det var jag!!!!! Ett par gånger i månaden tar jag husbilen till jobbet när vi inte kan samåka. Jag har gjort samma sak flera gånger och vinkat på husbilar när jag kört personbil.
Hälsningar Jan

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Såg du när jag vinkade?
Jag upptäckte loggan precis innan vi möttes, så jag viftade extra mycket för att du skulle hinna se!
MVH Annette

Carina och Jan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1324
Medlemskap
2025

Tyvärr. Vid den tiden på dagen är jag glad att ögonen är tillräckligt öppna för att kunna köra, men jag får hålla bättre utkik i fortsättningen.
Jan

Toppen