• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK:are boende på Elmia!!

H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Listan fylls på - jätteroligt! Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses. Alltså förslag fredag kl 16 vid stora restaurangen i A-hallen så får vi där diskutera möjligheter till samvaro på kvällen.

HBK 145 Inger & Hasse
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15874

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Hej jag fick ingen lat på elma,utan jag fick den ista platen i Mullsjö ca 4 mil från mäsan
men det gör inget för plats vill vi ha och dess utom med el helt fantatiktjag tror vi låter bilen så kvar där och tar tåget in till jkpg.desssutom så har vi bott i mullsjö så vi känner till camoingen ganka så väl.litebkrånglig att fixa mat vi är 4 st 2vuxn med barn
men det löser sej säkert.............vi har bott i Mullsjö tiddigare så campingen är inte främmande,men det om svider är att vi inte kan var med i husqvarna vilkt hade varit jätte trvligt..........men man får ta det om finns.hoppa att i får en trvlig helg vilket jag vet att det kommer att bli
 
Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Vi kan nog fixa en plats hos oss här har du busshållplatsen utanför dörren, i Mullsjö är det ju en bit att gå till stationen. Med barnen kan det ju bli lite jobbigt att ta sig till station o Elmia.Hör av er till Carina i så fall.
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

För kännedom för er som bor på mässområdet och runtomkring.
Bor ni utanför mässan slipper ni inte in på mässcampen (åtminstone
inte kvällstid). Vi hade bekanta som stod på parkeringen och fick inte
komma in på vår Euraträff vi hade på kvällen. Har även hört om
liknande fall. Vakterna var "stenhårda".( vilket också kan vara bra)
 
B

brell51

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Hej!
Det låter jättetrevligt med en träff och vi vill gärna vara med. Vi kommer till Elmia någon gång under torsdagen. Våra mobilnummer:
0705 279098 och 0708 659865.
Vi har även comradio och då gäller kanal 6 och subton 11.
Hälsningar Ann-Marie och Kjell i Varberg
:yes: :)
 
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Vilken bra information, tack!! OM vi får till samvaro på kvällen så blir det kanske ett par stycken träffar. Både innanför och utanför. Huvudsaken är ju att vi träffas kl 16 vid restaurangen plan 2 i A-hallen och åtminstone får se varann. Glöm inte knapparna!!

HBK 145 Inger
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Jag undrar över vad det är för knappar vi inte ska glöma, vi har inga sådana.
 
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Det är knappar med Husbilsklubbens emblem, medlemsnummer och namn. Gunnar Ollén (Carina 6) gör sådana. Vi köpte våra på Surströmmingsfesten i Tungelsta. Vi kommer att bära våra under mässan. Mycket trevligt!

HBK 145 Inger

PS Du kan se knapparna på vissa bilder i fotogalleriet, bl a från några möten tror jag. DS
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.432
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Om ni beställer idag så kan ni få knapparna på mässan av Inger HBK145

Pris 25:- för 2st knappar

Skriv: namn och medlemsnummer och skicka det till ollen@telia.com

Knappar.JPG

Gunnar HBK 6
 
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Nu kommer sista reviderade mobiltelefonnummerlistan för HBKare boende på Elmia! Vi hoppas på bra väder - det brukar det ju vara!!!

Tills vi ses - ha det!!
 
Senast redigerad av en moderator:

Zodiac

HBK Medlem
Inlägg
110
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Hej
Det blir så här... vi kommer även vi med till parkeringen med vårat ekipage på torsdan´


Camilla & Seth HBK373
 
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Jättekul! Vill ni att jag lägger till er på listan och skickar ut den igen?

HBK 145 Inger
 

sonyLT

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Motala
HBK-Nr
54
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Lägg till oss på listan, vi kommer till parkeringen torsdag
070-6219255
Sonny / Birgitta
 
Inlägg
508
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Vi nyblivna medlemmar utan dekaler kommer att stå på MHC´s plats vid "trädet". Vi har en Frankia, helintgrerad. Vi nås på 0707-327550 och vill gärna vara med på telefonlistan och en spontanträff givetvis.
Kör lugnt säger Anne-Louise o Jonny från Onsala
 
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Sista, absolut sista, versionen av mobilnummer till HBK-boende på Elmia. Jag har också lagt in på vilket område man bor. Några har jag ingen uppgift på. Nu packar vi färdigt bilen (onsdag em) med mat och kläder och åker sen till Norberg och dansar polskor. När vi ändå är på väg (2 mil!!!) fortsätter vi sen mot Askersund är vi står under natten.

Väl mött på Elmia och fundera gärna på hur vi praktiskt kan ordna samvaro på fredag kväll!

HBK 145 Inger & Hasse
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Man ska ju aldrig säga aldrig, d v s precis när jag skickat iväg listan ringde allas vår Ji och ville vara med på den. Klart att hon får!! Så nu får ni i alla fall en lista till.

HBK 145 Inger:)
 

Bilagor

  • HBK-lista Elmia 2007.doc
    71 KB · Visningar: 30

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

om det inte varit sista så kanske åtminstone senaste
i kväll blev det klart för min del, jag kommer till parkeringen i morgon kväll och stannar sannolikt till lördag kväll då jag beger mig till HBKs träffplats
HymerAnders HBK377
0705889032
 
Toppen