• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK:are boende på Elmia!!

H

hianders

Guest
Vi är ju några stycken HBKare som tidigt hade bokat plats på Elmia och som kommer att bo där. Det låter dock så trevligt med så många som kommer att bo på Ragges Windsurfing & Entreprenad. Vore kul om även vi som bor på Elmia kunde träffas någonstans och ha samvaro någon kväll. Har någon förslag på hur och när? Lista med mobiltelefonnummer?

HBK145-hälsningar från Inger och Hasse samt Grabbarna Grus (4 st sheltie-hundar)

K

kiakenta 155

Guest
Sv: HBK:are boende på Elmia!!

Hejsan HBK:are!!!!!;) ;) ;)

Det var en mycket bra idè. Man kan väl se hur man ska lösa detta, det kan ju inte vara så krångligt. Fler kanske kommer med några ideer under dagen. Själva kommer vi på torsdag kväll. :D :D :D

H

hianders

Guest

Vi kommer också på torsdag kväll och har en Adriatic Coral 660 SL. Om förslag kommer om hur, när och var här på listan är det ju bra! Vi kan ju också upprätta en lista med mobilnummer om vi inte kommer fram till något här på listan så att vi som vill träffas kan ha kontakt.

Inger & Hasse

Hi Life

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
569
Medlemskap
2025

Jag har bokat plats på område 1 tillsammans med Bürstnerklubben eftersom den firar 10-års jubileum.
Kommer till Elmia på Torsdagen. Kunde vara kul att slå två flugor på smällen.:wub:

F

F.d. 2692

Guest

Då blev det lite svårare, sådana problem hade inte jag. Kanske kan du komma ifrån en liten stund och komma ner och hälsa.

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025

Vi kommer också på torsdag kväll. skall ligga på område 2. Jag har dekalen på så jag syns. Annars helt ok med telefonlista för min del. 031-7510434 är numret till min mobil.
mvh Stefan Svedberg alias Stiffe

P

PAM 97

Guest

det låter trevligt att ses vi står på område 2 kommer torsdag em Pelle o Monica :yes: :yes: 0702517343

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25011

Guest

Vi kommer vid 20:30 på torsdagen och står på område 1, Kurts Husvagnar, eftersom vi fått biljetter genom Eura Mobil Club Sweden.

Mobil 070 543 01 21.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Vi tycker också att det var en mycket bra idé. Som en del andra hade även vi köpt biljetter tidigare. Vi kommer att bo på område 1 och har en Adriatic Coral 650 SP och kommer på torsdag fm.

Är medlemmar sedan några veckor tillbaka och har därför inte fått några dekaler eller nummer ännu. Vi kommer att tillverka egna dekaler och sätta på rutan fram och bak.

Eftersom vi är nya i klubben och inte hunnit va med på några träffar ännu vore det roligt att träffa några av er andra i klubben.

Våra mobil nr är 0738-332360 (Marie) eller 0730-691604 (Rolf).

Vi hörs och ses.

Marie o Rolf :mcride:

Senast ändrad:
H

hianders

Guest

Eftersom vi troligen kommer att bo ganska spritt så kanske vi bör träffas någonstans under fredagen först och sondera lite. Kanske i den stora restaurangen på plan 2 vid 16-tiden på fredagen eller utanför stora entrén vid 18? Då kan vi ju prata ihop oss om ev samvaro fredag kväll eller lördag kväll! Dessförinnan kan vi ju ha mobilkontakt under torsdagen! Jag sammanställer en lista på de mobilnummer jag har och skickar per e-post till er som har. Alltså, kl 16 eller 18 på fredag?!!

Inger & Hasse

F

F.d. 5098

Guest

Hejsan vi kommer till Elmia torsdag morrgon på område 1
0702162805 hör av er :mcride:

Gaiefaj

HBK Medlem
Kommun
Mockfjärd
HBK-Nr
394
Medlemskap
2025

Hej
Vi kommer också att åka ner på torsdagen och stå på område 2 - har biljett genom Dethleffsklubben. E-post och mobilnummer finns i matrikeln

Anette och Göran
HBK 394

F

F.d. 24280

Guest

Har ingen klistrat dekalerna på bilar så att man ser att det är klubbmedlemar!!:)

F

F.d. 50004

Guest

Vi kommer på torsdag kväll, har biljetter genom Dethleffs clubben står på omr. 2
tel.nr 0705742939

Hasse o Lena Vargön

gusten

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
523
Medlemskap
2024

Hej kommer under torsdagen står på parkeringen 070-6539036 MVH Gösta

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Hej alla vänner.
Vi kommer onsdag kväll! går det att komma in då tro?
Vi har biljett till område 1.
Ring mig på 070 330 94 93
MVH KEJO 20

P

PAM 97

Guest

Hej träff helst på fredagen för vi måste åka hem på lördag morgon tyvärr :confused: Pelle

Toppen