Sv: Har många gånger ställt mig samma fråga som Malin Wollin.
Tråkigt att du känner så. Framför allt är det tråkigt för alla dom som delar med sig av sina trevliga reseberättelser och tips att bli kallade lögnare.
Men om du skall leta fel får du nog tyvärr börja med dig själv istället för att anklaga andra. Du utgår helt felaktigt ifrån att alla andra har samma uppfattning som du om vad som är bra, vackert, billigt, nära o.s.v.
Nästa gång du läser om vad andra tycker så skall du också läsa det som att det är vad just andra tycker. Om du sen kommer att tycka samma? Ja det vet man ju inte.
Det finns många bakar och dom flesta är som bekant delade.
Hela detta forum innehåller enligt min mening falska och kraftigt överdrivna platser särskilt nere i Europa. Den ena fantastiska byn efter den andra beskrivs och när man väl kommer dit är det rena skiten. Jag körde 450 mil nu i sommar mycket efter berättelser från detta forum och det var sista gången jag litade på folks beskrivningar. Överfulla och dåliga campingar, dåliga vägar, brist på mataffärer i närheten, stränder fulla av skräp och skit, svindyra priser på campingarna, de gratis ställplatserna var i realiteten parkeringar utanför ICA etc. Nä det blir att sila i fortsättningen.
Tråkigt att du känner så. Framför allt är det tråkigt för alla dom som delar med sig av sina trevliga reseberättelser och tips att bli kallade lögnare.
Men om du skall leta fel får du nog tyvärr börja med dig själv istället för att anklaga andra. Du utgår helt felaktigt ifrån att alla andra har samma uppfattning som du om vad som är bra, vackert, billigt, nära o.s.v.
Nästa gång du läser om vad andra tycker så skall du också läsa det som att det är vad just andra tycker. Om du sen kommer att tycka samma? Ja det vet man ju inte.
Det finns många bakar och dom flesta är som bekant delade.