• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har du rätta uppgifter i din profil?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Webadm. har konstaterat att många inte har uppdaterat sin profil efter att man flyttat till ny gatuadress och/eller man har bytt e-postadress.

Har ni felaktiga uppgifter i profilen är det stor risk att ert nya medlemskort inte kommer fram eller att ni missar annan viktig information.

Du ändrar själv uppgifterna i din profil genom att logga in på hemsidan och sedan klickar på
"Kontrollpanel" längst till vänster i den övre mörkblå listen.

Passar på att önska alla ett gott slut på året och Ett Gott Nytt :mh: År! :msn_party:

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025
Sv: Har du rätta uppgifter i din profil?

Hej, jag har inte ändrat nåt på min profil ( förutom HB märke) , men har ännu inte fått något medlemskort. MVH Fransen . Gott Nytt År alla HB entusiaster.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Har du rätta uppgifter i din profil?

Inga medlemskort för 2015 är utskickade.

Börjar skickas ut under v 4 nästa år till alla som betalat senast den sista december.

Toppen