• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har Du koll på vad klockan är?

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Är det morgon eller kväll i New York? Hur dags kan man ringa till någon i Sydney. Vad är tidsskillnaden till Bangkok?
Ja, oavsett om vi ska ut och resa eller om vi ska hålla kontakten med någon som bor utomlands kan det vara bra att hålla koll på vad klockan egentligen är. Sajten Time and date kan hjälpa till med det här. Går du in på deras sajt ser du vad klockan är i olika världsstäder just nu. Genom att klicka på en stad får du även fram upplysningar om solens upp- och nedgång, månens läge och information om landskoder när du ska ringa.
www.timeanddate.com/worldclock

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Har Du koll på vad klockan är?

Visserligen lade jag av med att använda klocka för 11 år sen när jag slutade knega. Numera äter jag när jag är hungrig, sover när jag är trött,jobbar när jag känner för det (ganska sällan). Men den här sajten var toppen. Att kunna ha koll på väder och tidsskillnad är ju perfekt när man kollar sista minutenresor för vinterns solresa.
Ove.G

Toppen