Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack för tipset tänkte inte på att den har den svaga motornJag har en likadan fast en diesel på 95hk som jag optimerat för att jag tyckte den var trött. Den du frågar om är en bensinare på 75hk & betydligt tröttare än vad min var. Med en bensinmotor75hk är den ännu slöare, svagare & törstigare. Jag skulle nog satsa på en diesel istället även om en sådan blir något dyrare. En slö & svag bensinare främjar inte körglädjen precis. Det kanske är skälet till att den har haft 22 ägare.
Bennie
Tack för tipset tänkte inte på att den har den svaga motorn
hur kan en 75hk vara törstigare/dyrare än en 95hk om diesel och bensin priset är i stort sett like - har det med en sliten motor att göra - vad händer om man servar bensinmotor förgasare eller vad så den är optimal
Lycka till med din nya bil. Har själv köpt en äldre bensinare och köpt extraktorrör. Har också monterat elservo på den vilket jag tycker har gjort en jätteskillnad att köra den.
elservo låter jätteintressant hur fixas man sånt och vad kostar det? måste man besikta om?