• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har chatten "dött" ut?

H

hianders

Guest
Tycker det är tråkigt om chatten inte fungerar längre! Är det måhända med anledning av att det skrivs en hel del negativt numera på forumet? Hoppas inte det! Jag gör ett försök bums nu att prata en stund på chatten! Tänk vad många vi är som fått sådan god kontakt i detta forum. Kom igen nu!

Inger/fru hianders

F

F.d. 11846

Guest
Sv: Har chatten "dött" ut?

Frågvis Gubbe,

Det har alltid stått Hianders Styrelsen förut , vid innlägg , men inte nu ?

Är det något jag har missat ? :music-icon:

F

F.d. 11293

Guest

Jag var o chattade i gårkväll en stund, men en hbk kompis.
:)

R

Ruth o Bosse 1

Guest

Hej har oxså varit inne ett flertal gånger men ingen är där eller är det ingen som vill prata med mig. Hälsningar Ruth:twitcy:

H

hianders

Guest

Fralle! Jag frågade om chatten som medlem, ej som ledamot i styrelsen. Vi var nog 10 st som var inne igårkväll och det var trevligt. Tack för gott "samtal". Vi har flyttat fram chattiden till 20.30 då det är mest troligt att man har tid över en stund.

Inger/fru hianders
:yes:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Jag glömmer jämt bort chatten. Har bara varit inne några gånger och då har det varit jättekul. Ska försöka att bättra mig. Hoppas att vi ses i morgon kväll ca 20.00

Hälsningar från Eva som är ute och lever husbilsliv.

Toppen