• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har alla skruvarna lossnat hos IKEA?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag behövde en bokhylla 60 cm till lekrummet och kollade lite i IKEA-katalogen på nätet! Rörig och egendomlig katalog och där kunde jag inte hitta den förmodligen mest sålda möbeln i Sverige längre, BILLY BOKHYLLA 60 CM! Vad innerst in i glödheta sysslar dom med på IKEA? Den finns tydligen bara i 40- eller 80cmbredd numera! Alla vet ju vad som händer om man belastar en 80 cm spånskivehylla!

HAR DOM FÅTT TOTALFNATT PÅ IKEA? Jag är mycket upprörd!

Svenskar! Gå man ur huse och uppsök närmaste IKEA-varuhus och låt dom få veta vad som gäller!

Jag har väl inte läst fel i webkatalogen?

Jappe

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Har alla skruvarna lossnat hos IKEA?

Jeg tror 60 cm Billy forsvant samtidig som de kom med dører til Billy. 40 og 80 kan bruke de samme dørene, men til 60 trenger en andre dører.

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Men kolla på Blocket Jappe, det finns säkert gott om beg. Billy 60cm hyllor till bra priser

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag har sett de som använder bokhyllan Billy till annat än böcker. Då duger kanske 80cm.

Jappe, du får bita i det sura äpplet och köpa 40cm. Då lär hyllplanen hålla även för de tyngsta folianterna.

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025

Köp en 80 och anpassa till ditt eget mått.

Toppen