• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hansa Park

F

F.d. 29773

Guest
Besökte Hansa Park två dagar i förra veckan tillsammans med två barnbarn. Vi bodde på en camping som inte var i bra skick. Men där var inte mycket att välja på som var ledigt. Men det gick bra iallafall. Den låg dock nära badstrand och en lagom cykeltur till Hansa Park. Hansa Park kan jag verkligen berömma. 25 euro per person i inträde för 60+ och barn mellan 4-14 år och då ingick allt åkande. Blev inte skinnade när vi skulle betala maten heller. Vi hade det fina vädret med oss. En ren och välskött park. Det enda jag inte gillade var att sååååå många rökte överallt. Även om det är ute så är det inte kul för icke ciggbehövande. Men vi hade jättetrevliga dagar. Tyvärr så körde en husvagnsekipageförare av vår vänstra backspegel när vi skulle åka av färjan i Puttgarden så det blev att jag fick sitta vid väntersidan där bak med en spegel med öppnat fönster vid behov. Tur att det inte var en riktigt lång tur vi skulle på. Så nu har vi lite att fixa med innan höstturen skall bli av. Tina
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.378
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Hansa Park

Vi har besökt Hansapark ialla år med våra barn o det har alltid varit en hit. Men de sista åren har de inte vilat följa med.:) Så nu är det dags o dra dit barn barnen :) Ett bra ställe iallfall och bra mycket billigare än o ta med dem på typ Liseberg.
 
Toppen